Enric Armengou ha sortit escollit com a cap de llista a Gaià pels comicis municipals del maig del 2019, presentant-se sota la marca de Junts per Gaià.
Armengou és alcalde de Gaià des de l'any 1999. La vocació de servei públic al seu municipi comença el 1991, entrant com a regidor a l'Ajuntament, fet que li permet acumular una gran experiència en el camp municipal. Des dels 17 anys, l'Enric ha estat arrelat al món agrícola, treballant a l'explotació ramadera i forestal familiar, i cursant diversos cursos en aquest sentit al llarg d'aquests anys. A més a més, forma part de la Junta Directiva de l'ADF des de la seva constitució.
El cap de llista ha posat de manifest les seves ganes de continuar treballant pel municipi, des de la seva experiència a l'ajuntament, liderant un projecte engrescador que segueixi i millori la bona feina que s'ha fet fins ara. També ha agraït la confiança que ha dipositat en ell l'equip del municipi per encapçalar la candidatura de Junts per Gaià.
ARA A PORTADA
-
Política «S'ha creat un relat terrible sobre Manresa que hem de combatre» Ferran Casas i Manresa | Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Festival Clam alça la veu contra els discursos d'odi i l'ascens de l'extrema dreta Pere Fontanals
-
-
Política La CUP-Fem Manresa exigeix al govern més control dels diners públics després del cas Sallar Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Llach - Gener 76» commemorarà al Kursaal els 50 anys dels concerts de la Transició Pere Fontanals
Publicat el
19 d’abril de 2019 a
les 14:44
Actualitzat el
19 d’abril de 2019 a les
14:49
Et pot interessar
-
Política
Xavier Díez analitzarà a Manresa les perspectives actuals de l'independentisme
-
Política
Aliança Catalana presenta Jean Carlos de Aza com a candidat a l'alcaldia de Sallent
-
Política
Manresa nega cap trama de corrupció i descarta atorgar la subvenció a la Fundació Sallar
-
Política
L'avançament electoral de Sánchez sacseja la política manresana entre la por i els retrets
-
Política
L'esquerra independentista formalitza l'adquisició del nou Casal Alimara a Manresa
-
Política
Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local
