Manresa commemorarà el primera aniversari de l'1-O amb un seguit d'actes aquest dilluns a la tarda en un acte organitzat per la Plataforma 1 d'Octubre. A partir de les 7 de la tarda, la plaça Major acollirà una simulació de votació amb urnes.
A 2/4 de 8 començarà l'acte amb poesia a càrrec de La veurem, i música amb els cors Incordis i Lupulus Ensembla. Després es carregarà un pilar casteller i tancarà la commemoració diversos parlaments.
La Plataforma 1 d'Octubre està formada per l'ANC, Òmnium, CDR, Bombers per la república, Pagesos per la república, Advocats per la república, Artistes per la república, Docents per la república i Agents Rurals per la república.
Manresa commemorarà l'aniversari de l'1-O amb un acte a la plaça Major
Se simularà una nova votació i hi haurà poesia, música, castells i parlaments

- Una urna del referèndum plena de vots, en un col·legi electoral de Terrassa. -
- Albert Prieto
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 29 de setembre de 2018 a les 18:47
Actualitzat el 29 de setembre de 2018 a les 18:55
Et pot interessar
-
Política Fem Manresa organitza una xerrada per analitzar els riscos del projecte de soterrament dels FGC a la ciutat
-
Política Un centenar de veïns es concentren a Moià per frenar la tramitació de la planta de biogàs
-
Política Moià: la diferència d'emprendre sense deutes a caixa
-
Política Castellbell i el Vilar prepara el relleu en la gestió de l'aigua a Mas Enric-Can Prat
-
Política Socialistes del territori demanen mesures assequibles per dignificar les urbanitzacions
-
Política Queixes sobre urbanisme, habitatge i mobilitat centren l'atenció de la Síndica a Manresa