Manresa commemorarà el primera aniversari de l'1-O amb un seguit d'actes aquest dilluns a la tarda en un acte organitzat per la Plataforma 1 d'Octubre. A partir de les 7 de la tarda, la plaça Major acollirà una simulació de votació amb urnes.
A 2/4 de 8 començarà l'acte amb poesia a càrrec de La veurem, i música amb els cors Incordis i Lupulus Ensembla. Després es carregarà un pilar casteller i tancarà la commemoració diversos parlaments.
La Plataforma 1 d'Octubre està formada per l'ANC, Òmnium, CDR, Bombers per la república, Pagesos per la república, Advocats per la república, Artistes per la república, Docents per la república i Agents Rurals per la república.
Manresa commemorarà l'aniversari de l'1-O amb un acte a la plaça Major
Se simularà una nova votació i hi haurà poesia, música, castells i parlaments
- Una urna del referèndum plena de vots, en un col·legi electoral de Terrassa. -
- Albert Prieto
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de setembre de 2018 a
les 18:47
Actualitzat el
29 de setembre de 2018 a les
18:55
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
