Manresa en Comú ha emès un comunicat on assegura que "no pot entendre" que la resposta a la instància que va presentar a alcaldia el passat mes de gener demanant la seva participació en els consells sectorials i de districte, hagi estat denegada en relació als consells sectorials i no hagi estat resposta pel que fa als de consells de districte, únicament en raons formals, malgrat l'esperit del reglament que preveu la participació de tothom en els consells
.
La coordinadora dels comuns, Ana Querol, considera que no és normal que una instància presentada a l'alcaldia el dia 16 de gener no hagi estat resposta fins al 3 de març, en una resolució del segon tinent d'alcalde, i que aquesta no hagi estat comunicada fins al dia 22 de juny, deixant-los "indefensos davant de la possibilitat de participar en els consells, que ja van ser renovats per al període 2019-2023 en un dictamen aprovat en el ple de febrer.
Manresa En Comú, explica Querol, malgrat no tenir representació institucional, "no ha deixat de fer treball i propostes polítiques per contribuir a la millora de les condicions de la vida de les manresanes i manresans", com en el cas dels fons del Parlament per actuacions de rehabilitació i renovació i plans de cohesió del barri de les Escodines i Centre Històric.
Per Querol, tampoc s'entén que no hi hagi resposta a la proposta que van fer el març per crear el Consell de Seguretat de la ciutat o no els hagin fet retorn de les propostes per a la reconstrucció de Manresa, recollides en el document “La Manresa a la que volem tornar. Una proposta de reconstrucció social, verda i justa” , que va ser enviat tant a l'alcalde sortint, Junyent com al llavors tinent d'alcalde, Marc Aloy.
Manresa en Comú torna a oferir-se per participar en els consells sectorials i de districte
Els comuns esperen que en la nova etapa, encapçalada pel Marc Aloy i ERC, el govern "tingui més sensibilitat i valentia"
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 03 de juliol de 2020 a les 19:15
Et pot interessar
-
Política Contra el formigó, més arbrat
-
Política ERC Bages celebra que el Govern aposti pel desdoblament de la C-55 aprofitant el traçat actual
-
Política Comencen les obres d'urgència per substituir tot el cablejat elèctric a Pineda de Bages
-
Política El ple rebutja la proposta per construir un pavelló nou per al Baxi Manresa
-
Política Unitat per aconseguir la cessió del convent de les Caputxines a Manresa
-
Política Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa