Davant la previsió que, la setmana vinent, el president Puigdemont i el vicepresident Junqueras, anunciïn la data del referèndum i la pregunta que s'hi formularà, i és per això que l'ANC, Òmnium i l'AMI, les tres entitats de forma unitària, fan una crida a participar en la concentració del diumenge, 11 de juny, a les 12 del migdia, a la plaça Puig i Cadafalch (Les quatre columnes), de Barcelona.
Des de Manresa, les entitats sobiranistes organitzen autobusos per assistir a la manifestació. Els punts de venda de bitllets són els habituals, a Manresa, a l'Espai Òmnium (Sobrerroca, 38, des d'aquest divendres fins al dijous dia 8, de 19 a 21 h, tel. 938726321) o bé per internet.
La sortida dels autobusos des de Manresa es farà el diumenge 11 de juny a 2/4 de 10 del matí des de l'estació d'autobusos. La tornada serà en acabar la concentració, entre les 2 i les 3 de la tarda. El preu d'anada i tornada és de 6 euros.
Manresa pel Sí organitza busos per a la concentració de l'11 de juny a Barcelona
Els punts de venda de bitllets són a l'Espai Òmnium o per internet
ARA A PORTADA
-
Carrer Guimerà: tot a punt per als nous recorreguts de bus i per a una tarifa plana d'aparcament Pere Fontanals
-
-
Junts insta l'Ajuntament de Manresa a allunyar-se de les empreses vinculades al cas DGAIA Pere Fontanals
-
Descobreix la Setmana del Turisme Industrial: experiències úniques per redescobrir el passat fabril del Bages Pere Fontanals
-
Manresa retrà homenatge a les víctimes del franquisme cinquanta anys després de les detencions Pere Fontanals
Publicat el 02 de juny de 2017 a les 19:53
Et pot interessar
-
Política Aliança Catalana utilitza una imatge falsa feta amb IA per alimentar la xenofòbia a Manresa
-
Política Marc Aloy denuncia «falsedats greus» del vídeo d'Octuvre i anuncia accions legals per defensar-se
-
Política Junts reclama al Govern solucions urgents per la manca d'atenció pediàtrica al Moianès
-
Política Junts Manresa pressiona Marc Aloy per aclarir els seus vincles amb el cas DGAIA
-
Política Sant Fruitós i Sucre signen un agermanament en memòria de Lluís Espinal
-
Política Per què Manresa lidera les mobilitzacions del país contra el genocidi a Gaza?