Davant la previsió que, la setmana vinent, el president Puigdemont i el vicepresident Junqueras, anunciïn la data del referèndum i la pregunta que s'hi formularà, i és per això que l'ANC, Òmnium i l'AMI, les tres entitats de forma unitària, fan una crida a participar en la concentració del diumenge, 11 de juny, a les 12 del migdia, a la plaça Puig i Cadafalch (Les quatre columnes), de Barcelona.
Des de Manresa, les entitats sobiranistes organitzen autobusos per assistir a la manifestació. Els punts de venda de bitllets són els habituals, a Manresa, a l'Espai Òmnium (Sobrerroca, 38, des d'aquest divendres fins al dijous dia 8, de 19 a 21 h, tel. 938726321) o bé per internet.
La sortida dels autobusos des de Manresa es farà el diumenge 11 de juny a 2/4 de 10 del matí des de l'estació d'autobusos. La tornada serà en acabar la concentració, entre les 2 i les 3 de la tarda. El preu d'anada i tornada és de 6 euros.
Manresa pel Sí organitza busos per a la concentració de l'11 de juny a Barcelona
Els punts de venda de bitllets són a l'Espai Òmnium o per internet
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juny de 2017 a les 19:53
Et pot interessar
-
Política Sant Fruitós de Bages tanca l'exercici 2024 amb més romanent de tresoreria
-
Política La Jornada Catalana de la Mobilitat que es farà a Manresa ja registra més de 250 inscrits
-
Política Fem Manresa proposa accions per revitalitzar el mercat dels pagesos de la plaça Major
-
Política La PAHC Bages s'adhereix a la nova Confederació d'Habitatge de Catalunya
-
Política Un centenar de persones participen a la primera Festa de la Rosa del PSC del Moianès
-
Política Alumnes de Manresa clamen per la república al pas de Felip VI a Mauthausen