Jordi Torras i Joan Soler durant la roda de premsa. Foto: MNRS
Manresans ha presentat aquest migdia en roda de premsa les línies mestres del programa pel que fa a Cultura i Esports. Hi ha assistit el cap de llista Joan Soler que ha explicat Cultura i el número 4, Jordi Torras, que ha explicat Esports. Com a actuació més destacada de Manresans és la creació d'una zona per a artistes que faciliti la recuperació del casc antic. D'aquesta manera es recupera el projecte del carrer Vallfonollosa que s'uneix amb el de les Escodines, consistent a adequar locals per poder oferir-los a lloguers més baixos a creadors, artistes i artesans. D'aquesta forma, la Sala Ciutat se situaria al mig d'aquesta zona i així es mantindria evitant el seu enderroc. L'objectiu d'aquesta àrea de cultura és potenciar els artiste s manresans i la cultura manresana. Recolzant les bones iniciatives i les de futur.
El partit polític encapçalat per Joan Soler també proposa donar ple suport a les entitats culturals (castellers, geganters, esbarts, sardanistes, escoles de dansa, circ...), oferint una cosa tan bàsica com és escoltar les seves inquietuds, propostes i, sobretot, els seus problemes. També és preveu recolzar el Museu Comarcal a Sant Ignasi, però no en el projecte actual.
Una gran zona esportiva al Congost
La formació independent en esports proposa prioritzar la urbanització definitiva del Congost, millorant-ne les instal·lacions i els equipaments, creant nous espais per la pràctica d'esports populars.
Així mateix, també es vol ajudar als clubs en la formació de joves esportistes, per poder treballar la base i oferir una formació de qualitat. I des de Manresans es recolzarà als clubs, entitats o associacions que utilitzen l'esport com a eina integradora per als col·lectius més desafavorits.
Manresans proposa una zona per a artistes entre Vallfonollosa i Escodines
La formació política vol mantenir la Sala Ciutat com a centre d'aquesta zona artística
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de maig de 2011 a les 17:20
Et pot interessar
-
Política Prop de mil veïns de Moià reclamen votar sobre l'ampliació de l'escorxador i la planta de biogàs
-
Política Desallotgen un edifici ocupat al carrer Barreres de Manresa per risc estructural
-
Política Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell
-
Política Nova C-59 entre Moià i Sant Feliu: més segura, connectada i sostenible
-
Política Baixen dràsticament les denúncies per mal ús dels contenidors tancats a Sant Fruitós
-
Política «Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics»