Albert Marañón, regidor a Sant Joan de Vilatorrada, serà el candidat d'ICV-EUiA de les comarques del Bages i Berguedà a les eleccions generals del proper 20 de novembre. Durant la roda de premsa, Laura Massana, diputada al Parlament, ha dit de Marañón que representa "el compromís i la convicció de molta gent que des de la política del dia a dia i la política institucional es poden canviar les coses, que existeixen alternatives i que no ens podem permetre el luxe de resignar-nos".
Per la seva banda Albert Marañón ha agraït la confiança per part dels seus companys i companyes i s'ha mostrat il·lusionat i amb ganes de "durant els dies que queden fins a les eleccions, explicar a tot arreu on sigui possible, de manera presencial o virtual, que el proper 20 de novembre no escollim un o altre president del govern sinó que tenim, sobretot, una oportunitat per decidir si continuem amb les mateixes polítiques, o canviem de política i model".
Marañón s'ha mostrat convençut que "les més de 600.000 persones a l'atur a Catalunya, més de 15.000 al Bages, l'augment de la pobresa i els desnonaments per no pagar l'hipoteca, demostren que la política de retallades, de precarització del mercat laboral no ens fan sortir de la crisi sinó tot el contrari; incrementen l'atur i allunyen la reactivació econòmica".
En contraposició, ha assegurat que "en contra del què ens diuen insistentment" és possible regular i reformar el sistema financer, fent desaparèixer els paradisos fiscals o obligant a garantir el crèdit a les empreses; és possible redistribuir en comptes de retallar amb una reforma fiscal que gravi les rendes del capital; és possible una nova economia social i verda basada en l'expansió dels drets socials, i l'estalvi i eficiència en l'ús dels recursos naturals; i és possible una democràcia més forta; defensar el dret a l'autodeterminació de Catalunya i no recentralitzar.
El candidat del Bages – Berguedà, Albert Marañón, ocuparà el lloc 25 de la candidatura per la província de Barcelona de la coalició d'Iniciativa per Catalunya Verds – Esquerra Unida i Alternativa.

ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’octubre de 2011 a les 11:03
Et pot interessar
-
Política La Síndica de Greuges atén 29 persones en la seva tercera visita de l'any a Manresa
-
Política Manresa commemorarà l'1 d'Octubre amb un acte a la plaça Sant Domènec
-
Política Artés tindrà com a festiu local el dia de la Festa de la Llum de Manresa el 2026
-
Política Manresa reivindica el dret a l'accés a la informació pública en el Dia Internacional de la Transparència
-
Política Cardona aprova un nou cartipàs municipal després dels canvis a l'alcaldia
-
Política Més de 250 dones participen a Manresa en la V Trobada de Formació i Debat feminista