El president Quim Torra ha visitat aquest diumenge a la tarda Manresa i s'ha reunit amb l'alcalde Valentí Junyent i amb la resta de l'equip de Junts per Manresa. La trobada ha servit per tractar diversos temes com les connexions entre Manresa i Barcelona, i la capitalitat esportiva, cultural, política i geogràfica que exerceix la ciutat en el territori de la Catalunya Central.
Junyent ha explicat detingudament a Torra les principals actuacions que ha dut a terme el govern que ha liderat durant 8 anys, com la reducció de l'enorme deute que hi havia a l'Ajuntament, la celebració de la Capital de la Cultura Catalana 2018, la millora dels registres d'ocupació de la ciutat, i la urbanització de la plaça Bonavista, entre moltes altres.
Torra s'ha interessat pels futurs reptes que encara Manresa i ha encoratjat a Junyent a tornar a guanyar les eleccions.
Torra i Junyent han passejat per la fira ExpoBages i el president ha volgut aprofitar la visita a Manresa per fotografiar-se al costat de l'escultura de l'escriptor manresà Joaquim Amat-Piniella, ubicada al davant de la biblioteca El Casino.
Quim Torra visita Manresa i encoratja Valentí Junyent a tornar a guanyar les eleccions
El president i el batlle de la ciutat han passejat per la fira ExpoBages i s'han fotografiat al costat de l'escultura de Joaquim Amat-Piniella
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de maig de 2019 a
les 20:03
Actualitzat el
19 de maig de 2019 a les
21:17
Et pot interessar
-
Política
ERC denuncia «transfuguisme» per l'entrada de Jordi Soteras al ple de Santpedor
-
Política
L'Ajuntament de Manresa critica la decisió judicial de mantenir el llançament del Bloc 8
-
Política
Crida a concentrar-se a Santpedor contra l'entrada d'Aliança Catalana al consistori
-
Política
Front municipal contra el PSC per l'esbroncada al ple de residus de Sant Joan
-
Política
Jéssica Albiach dona suport a la plataforma Per un Moià Viu contra l'ampliació de l'escorxador
-
Política
La Mion-Puigberenguer serà la protagonista de l'onzena jornada de L'Alcalde als Barris
