Junts Manresa va decidir el passat divendres donar per acabat el procés de primàries a Manresa donat que l'únic candidat que hi havia, en Ramon Bacardit, ja havia assolit els avals necessaris amb escreix i no hi ha cap necessitat que la mateixa gent que l'ha avalat, ara el torni a votar.
El procés de primàries ha permès obrir "espais de diàleg, reflexió i debat, el resultat dels quals ajuda a enfortir el projecte de Junts a la ciutat", que considera que ha permès que "diferents persones tan properes com alienes al partit, se sentin part activa del projecte i de la nova etapa que enceta el partit". Junts valora "molt positivament el procés realitzat, per la passa important que ha suposa en el sentit d'enfortir el projecte, alineant candidat, partit i grup municipal, i estar en condicions d'encarar el proper any, i afrontar amb força i optimisme les eleccions municipals".
Aquest proper dijous a les 8 del vespre a El Sielu es presentarà el candidat amb un brindis en un acte envoltat d'amics, companys i associats de Junts per Catalunya.
Ramon Bacardit, nomenat oficialment candidat de Junts per a les municipals de Manresa
Aquest proper dijous a les 8 del vespre a El Sielu es presentarà el candidat amb un brindis
05
d'abril
de
2022
Actualitzat:
12
de març
de
2024,
14:00h
El més llegit