Aquest dijous 28 d'octubre a les 20,30h a la sala La Turbina de Sallent es presentarà el projecte de l'associació Reagrupament Independentista. L'acte anirà a càrrec de Marc Viñolas.
Debat sobre El futur laboral dels joves
Aquest divendres 29 a les 20,30h Reagrupament Independentista del Bages organitza un debat sobre aquest important tema a Manresa, al cafè - teatre Voilà (c/ Cos,74). Es comptarà amb la presència del jutge Ignasi Planas (un dels redactors del projecte de constitució catalana), dels professors Pilar Domingo i Manel Torres i amb les experiències i opinions d'alumnes de formació professional. L'acte serà moderat per Josep Lluís Gozalbo.
També cal dir que el proper diumenge 31 a les 11h. Reagrupament - Bages serà present a la Fira de la Llenega de Cardona.
Reagrupament del Bages es presentarà a Sallent dijous
Política
I divendres faran un debat al Voilà! sobre el futur laboral dels joves
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
27 d’octubre de 2010 a
les 22:37
Et pot interessar
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
-
Política
Callús s'oposa per unanimitat a la planta de biogàs prevista a Sant Mateu de Bages
-
Política
El ple de Sant Vicenç aprova per unanimitat una moció d'ERC contra la intimidació política
-
Política
Un ciberatac obliga a ajornar el ple de Moià que havia de debatre l'ampliació del polígon d'El Prat
