L'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola, reunit en Ple extraordinari el passat dilluns, va aprovar per unanimitat una moció per iniciar els tràmits per declarar persones non grates el president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, i el delegat del Govern a Catalunya, Enric Millo, arran de la intervenció dels cossos policials estatals en diversos col·legis electorals durant el referèndum del passat diumenge.
La moció també mostrava el rebuig "més enèrgic" a la violència emprada pels cossos policials de la Guàrdia Civil i Policia Nacional, i també expressava "el suport i solidaritat amb els ferits".
Així mateix, en la proposició s'expressa l'agraïment al cos dels Mossos d'Esquadra, als voluntaris, i s'acorda "iniciar els tràmits" per declarar persones non grates el president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, i el delegat del Govern a Catalunya, Enric Millo.
La sessió plenària, inusualment plena de públic malgrat l'hora de la convocatòria, va transcórrer amb una emoció continguda que va acabar amb les llàgrimes d'alguns regidors i regidores i també dels assistents.
Sant Salvador de Guardiola aprova declarar persona «non grata» Rajoy i Millo
El Ple de l'Ajuntament es va reunir de forma extraordinària dilluns passat
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2017 a les 17:22
Et pot interessar
-
Política
Mor Carles Esclusa, exregidor per ERC i expresident del Cercle Artístic de Manresa
-
Política
Sergi Perramon crea Avenç Nacionalista i l'ofereix per a una candidatura conjunta de cara a 2027
-
Política
Andreu Torres releva Joan Zapata com a conseller comarcal del Bages
-
Política
Aloy reclama al Senat que els ajuntaments amb estalvis puguin utilitzar els seus recursos
-
Política
El govern de Manresa estudia què fer amb el superàvit de 2024 després del canvi de Pedro Sánchez
-
Política
L'alcalde de Castellterçol recorda que l'oposició ha votat «sistemàticament» en contra de les millores a l'ANLA
