Albert Mulero, Anna Simó i Pere Culell a la sala de plens de Castellbell i el Vilar. Foto: Pere Sánchez
ERC de Castellbell i el Vilar – Marganell ha organitzat un acte preelectoral aquest dimecres a la tarda a càrrec de Anna Simó Ex Consellera de Benestar i Família en el primer tripartit del govern de Pasqual Maragall, portaveu i parlamentaria d'ERC de Catalunya , que ha substituït l'alcaldessa de Santpedor, Laura Vilagrà, per malaltia; i de Pere Culell, candidat d'ERC a les municipals de Manresa. El president de ERC Castellbell i el Vilar – Marganell, Albert Mulero, ha iniciat l'acte recordant la sentida mort d'en Joan Solà i ha explicat als assistents en que consistiria la xerrada.
Pere Culell ha fet una exposició de la seva experiència personal i dels motius que l'han impulsat a entrar en política. La ex Consellera ha explicat l'acció de govern dels set anys de tripartit que ha qualificat "d'estratègia que ha sortit a mitges", sobretot després de l'aprovació de l'estatut i la retallada del TC.
Sobre aquesta comtessa electoral autonòmica s'ha preguntat si CiU pactarà amb el PP o amb ERC, ja que ERC té sobre la taula algunes condicions, entre elles la celebració d'un referèndum per l'autodeterminació.
Un cop finalitzat el seu discurs hi ha hagut un intercanvi de preguntes i respostes. L'anècdota ha vingut quan la majoria d'intervencions del públic han vingut d' un petit nombre de militants de CIU presents a la sala de plens de Castellbell i el Vilar.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’octubre de 2010 a
les 00:57
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
