La formació racista i independentista SOM Catalans prepara un acte dissabte a Manresa segons anuncia a la seva pàgina web, tot i que, de moment, no indica ni el lloc ni l'hora. La formació, que va néixer d'una escissió de la formació d'extrema-dreta PxC, no ha tingut cap presència al Bages més enllà d'alguna pintada, però en aquesta ocasió hi pretén ser en el marc de la seva campanya de visites a capitals de comarca, que fins ara han acabat amb el desplegament d'alguna pancarta.
SOM, que es presenta com un partit identitari i independentista, ja ha fet actes a Barcelona, Figueres i Vic que, en cap cas, no han superat la desena de persones. En tots ells l'acció ha consistit en el desplegament de pancartes contra la immigració i els refugiats durant una estona. El seu lema és "Ni colonització espanyola ni invasió migratòria".
La formació racista aprofita aquestes accions per contactar amb potencials simpatitzants del territori amb la finalitat de teixir xarxa.
SOM Catalans prepara una concentració racista dissabte a Manresa
L'escissió independentista de PxC convoca els seus simpatitzants a la capital del Bages per clamar contra la immigració, els refugiats i a favor de la independència
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de gener de 2016 a les 21:44
Actualitzat el 27 de gener de 2016 a les 21:52
Et pot interessar
-
Política Boicot al Nou Congost: les penyes del Baxi Manresa demanen suspendre el partit amb el Hapoel pel genocidi a Gaza
-
Política Súria commemora l'Onze de Setembre amb la pujada a la Torre i un manifest per la cohesió
-
Política Sallent obre la Festa Major reivindicant la identitat catalana a la Diada Nacional
-
Política La Marxa de Torxes de Manresa s'internacionalitza amb veus d'Escòcia, Flandes i Gal·les
-
Política Santpedor fixa les Festes Locals del 2026 i dona suport al Correllengua en el ple de setembre
-
Política Jaume Bosch presentarà a Manresa el seu llibre «Fer política»