La formació racista i independentista SOM Catalans prepara un acte dissabte a Manresa segons anuncia a la seva pàgina web, tot i que, de moment, no indica ni el lloc ni l'hora. La formació, que va néixer d'una escissió de la formació d'extrema-dreta PxC, no ha tingut cap presència al Bages més enllà d'alguna pintada, però en aquesta ocasió hi pretén ser en el marc de la seva campanya de visites a capitals de comarca, que fins ara han acabat amb el desplegament d'alguna pancarta.
SOM, que es presenta com un partit identitari i independentista, ja ha fet actes a Barcelona, Figueres i Vic que, en cap cas, no han superat la desena de persones. En tots ells l'acció ha consistit en el desplegament de pancartes contra la immigració i els refugiats durant una estona. El seu lema és "Ni colonització espanyola ni invasió migratòria".
La formació racista aprofita aquestes accions per contactar amb potencials simpatitzants del territori amb la finalitat de teixir xarxa.
SOM Catalans prepara una concentració racista dissabte a Manresa
L'escissió independentista de PxC convoca els seus simpatitzants a la capital del Bages per clamar contra la immigració, els refugiats i a favor de la independència
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2016 a
les 21:44
Actualitzat el
27 de gener de 2016 a les
21:52
Et pot interessar
-
Política
Cal Gravat acollirà la propera jornada de l'Alcalde als Barris
-
Política
La primera fase d'obres de la Fàbrica Nova de Manresa acabarà a l'abril
-
Política
Aliança Catalana aposta per una especuladora immobiliària com a cap de llista de Manresa
-
Política
Edifici de la Cambra: 20 anys i un dia de condemna especulativa
-
Política
Del conservadorisme integrista a l'especulació abstracta: el «búnquer» del Pedregar
-
Política
Manresa i la Generalitat busquen reactivar els terrenys de Pirelli en una reunió a Milà
