En un escrit dirigit al president Mas, el portaveu del Grup municipal Unitat per Castellnou de Bages, Joan Albert Pons, ha demanat al president de la Generalitat que el pressupost de 2012 contempli la construcció de l'edifici de l'escola l'Olivar de Castellnou
En el mateix escrit el Pons critica l'actitud de Convergència de tractar amb evasives les sol·licituds dels grups parlamentaris de PSC i Solidaritat per la Independència que han demanat que els pressupost incloguin la construcció de l'escola. "La gota que ha omplert el got" ha esta l'esmena presentada pel Grup parlamentari de CiU a la moció presentada pel PSC que demanava que el Parlament instarà al govern de la Generalitat que en el pressupost del 2012 entri la partida de construcció de l'escola. L'esmena de CiU modifica la moció modificant en el pressupost de 2012 per "quan la disponibilitat pressupostària ho permeti".
Aquesta proposta de resolució es presentarà a votació el 15 de desembre de 2011. És per això que Unitat per Castellnou a demanat al president de la Generalitat que es deixi de jocs polítics i que el parlament aprovi instar al Govern de la Generalitat que la construcció de l'escola es presenti als pressupost de 2012.
Unitat per Castellnou demana al president Mas l'escola de Castellnou
A través d'una carta davant les seves evasives al Parlament a propostes dels grups de PSC i SI
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2011 a les 19:37
Et pot interessar
-
Política Contra el formigó, més arbrat
-
Política ERC Bages celebra que el Govern aposti pel desdoblament de la C-55 aprofitant el traçat actual
-
Política Comencen les obres d'urgència per substituir tot el cablejat elèctric a Pineda de Bages
-
Política Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa
-
Política Junts preguntarà al govern de Manresa què ha costat el primer projecte tècnic de la ZBE
-
Política Junts Bages celebra l'anunci del desdoblament de la C-55 però reclama que arribi fins a l'A2