5 detinguts per robar en un cotxe al pàrquing de Menfis

Els joves havien forçat el vehicle per obrir-lo

Publicat el 27 de desembre de 2012 a les 22:55

Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat 25 de desembre a dos quarts de cinc de la matinada cinc joves al pàrquing de la discoteca Menfis de Sant Fruitós del Bages per un robatori amb força a l'interior d'un vehicle. Una patrulla va veure com uns joves entraven i sortien diverses vegades d'un mateix vehicle amb jaquetes diferents i que després deixaven al seu maleter. Quan els cinc nois eren dins el seu vehicle, la patrulla va procedir a la seva identificació i els va demanar sobre la procedència de les jaquetes i un telèfon mòbil. Els nois, però, no van saber donar una resposta. Poc després, els propietaris van denunciar la desaparició dels objectes i la destrossa d'un vidre del cotxe.

Els detinguts, Hamza A, Tarik R, Mohamed M i Naim CE, d'entre 18 i 20 anys i veïns de Manresa i Sant Fruitós de Bages, estaven acompanyats d'un menor d'edat que posteriorment i per ordre de la Fiscalia de Menors va ser lliurat al seu tutor legal. Dos dels detinguts majors d'edat tenien antecedents policials.

El dia de Sant Esteve els detinguts van passar a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa qui en va decretat la llibertat amb càrrecs.