Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Manresa van detenir el dia 28 de setembre dos homes i una dona, de 40, 27 i 39 anys, veïns de Súria i Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat), com a presumptes autors de cinc delictes de robatori amb força a interior de domicili.
Les detencions són el resultat d'una investigació oberta durant el mes de setembre, arran de dos robatoris amb força en domicilis de Monistrol de Montserrat, d'on van sostreure una televisió, dos telèfons mòbils, una càmera de vídeo i documentació personal.
Durant la investigació es van produir tres robatoris més en domicilis de Manresa. En tots els casos els lladres van entrar per la porta principal i, un cop dins, van sostreure televisions, ordinadors portàtils, tauletes electròniques, càmeres, joies, diners i altres objectes.
Després de diverses indagacions els mossos van esbrinar qui eren els presumptes autors. Aquests van ser localitzats i detinguts a Martorell (Baix Llobregat).
El mateix dia de les detencions els investigadors van fer una entrada i perquisició en un domicili de Súria ocupat pels sospitosos. Durant l'escorcoll van trobar part del material sostret en els esmentats robatoris.
La investigació continua oberta, ja que no es descarta que estiguin implicats en altres robatoris.
Els detinguts van passar 29 a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa, el qual en va decretar el seu ingrés a presó.
A presó tres persones per cinc robatoris amb força en domicilis del Bages
Societat
Es tracta de dos homes i una dona d'entre 27 i 40 anys, que van robar a Monistrol de Montserrat i Manresa
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
02 d’octubre de 2018 a
les 17:54
Actualitzat el
02 d’octubre de 2018 a les
17:59
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
