Agents de la Policia Local de Santpedor s'estan plantejant "prendre mesures" contra l'Ajuntament després que s'hagi arxivat la denúncia en la qual se'ls acusava d'haver fet vaga encoberta. Segons el portaveu del sindicat FEPOL, Toni Castejón, alguns policies afectats s'estan "assessorant" i malgrat que encara no s'han decidit creu que "seria lògic" que emprenguessin accions. En cas de fer-ho, diu, comptarien amb el suport "absolut" del sindicat. "Hi ha hagut un dany i un greuge contra els companys", considera, tot assegurant que durant les setmanes que ha durat la polèmica alguns agents han estat increpats pel carrer. El sindicat exigeix, com a mínim, "unes disculpes públiques" al govern municipal.
El jutjat de primera instància i instrucció número 6 de Manresa ha arxivat la denúncia de l'Ajuntament de Santpedor contra la meitat de la plantilla de la Policia Local per un presumpte delicte de vaga encoberta. "Ha passat el que havia de passar i ho celebrem però hi ha hagut un dany contra l'honorabilitat dels agents", diu Castejón, que creu que el govern municipal "com a mínim hauria d'expressar una denúncia pública i fer públic que el cas ha quedat arxivat, més enllà de dir-ho en un ple".
La polèmica, diu el portaveu sindical, ha afectat als agents alguns dels quals estan de baixa per malaltia greu. Insisteix en què portar els fets davant del jutge i acusar els policies de vaga encoberta "no te nom", a banda de "la despesa que això ha suposat".
Agents de la Policia Local de Santpedor es plantegen denunciar l'Ajuntament
Societat
El sindicat FEPOL exigeix al govern municipal unes disculpes públiques
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
13 de març de 2019 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
