El conductor d'un turisme va atracar el passat dijous a punta de pistola l'autoestopista de 30 anys que havia recollit a Sant Fruitós minuts abans, segons informa la SER i ha confirmat NacióManresa de fonts policials. Segons ha relatat la víctima, els fets van passar quan feia autoestop a Sant Fruitós per anar fins a Barcelona i el condutor va aturar el turisme i es va oferir a portar-lo.
Al cap de pocs quilòmetres, el conductor, de 20 anys, es va desviar de la C-55 a un polígon de Manresa, on l'esperaven altres homes amb un segon turisme que el va fer sortir a cops del cotxe i a punta de pistola va robar-li la cartera, el mòbil, la motxilla i 200 euros. A més, quan marxaven, van atropellar al peu la víctima que va intentar barrar-los el pas.
Un testimoni que va presenciar els fets va alertar al 112 i els Mossos d'Esquadra van muntar diversos controls que no van tenir resultat, però unes hores després van detenir el principal sospitós dels fets a Manresa.
Atraca a punta de pistola un autoestopista que havia recollit a Sant Fruitós
Societat
El conductor es va desviat el va portar a un polígon de Manresa on va robar-li tot el que portava a sobre
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
15 d’abril de 2019 a
les 15:00
Actualitzat el
15 d’abril de 2019 a les
21:43
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
