El proper dimarts 10 d’abril, a les sis de la tarda, té lloc la xerrada "Gestió de les emocions" a càrrec de la psicòloga Lola Cabrera organitzada per Mémora, a través de la seva Fundació, en el nou Espai de Suport Manresa – Bages.
En aquesta ocasió es reflexionarà sobre la gestió de les emocions i la necessitat de ser conscients del paper que prenem en situacions extremes, tant si es tracta d’un moment positiu com negatiu, com ho és la pèrdua d’una persona estimada.
Aula Mémora organitza xerrades i tallers adreçats a tota la població i, en especial, a gent gran, amb l’objectiu de promoure hàbits saludables i aconseguir un envelliment de qualitat amb el qual afrontar el procés final de vida i la reflexió sobre la mort.
Aula Mémora organitza una xerrada sobre la gestió de les emocions
L'acte, que es celebrarà el proper dimecres, estarà obert a tothom
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’abril de 2018 a les 09:05
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà