Castellbell activa el pla d'emergències després de recollir 105 litres per metre quadrat
La pluja ha tingut una especial incidència a la zona de la Bauma i la Vall de Montserrat
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de maig de 2018 a
les 17:33
L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha activat el pla bàsic d'emergències aquest dimecres a primera hora de la tarda després de les fortes pluges. Segons el consistori, entre les 4 i 2/4 de 5 les precipitacions han tingut una especial incidència a la zona de la Bauma i la Vall de Montserrat on s'han arribat a recollir 105 litres per metre quadrat. Com a conseqüència hi ha hagut inundacions a la zona de les piscines, l'ajuntament, la residència d'avis i en habitatges particulars. El consistori explica que a hores d'ara, ja s'ha retirat l'aigua però que ha quedat tot ple de fang.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions
-
Societat
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
