Coincidint amb la Marxa del Pelegrí i la celebració de la Fira del Montserratí d'aquest cap de setmana, Castellbell i el Vilar ha habilitat un nou punt d'observació de Montserrat des del nucli de Sant Cristòfol. El mirador, fet a partir d'una estructura resistent d'acer corten, identifica els principals cims i les roques més emblemàtiques de Montserrat.
En paral·lel, incorpora una descripció breu dels tres monestirs de la muntanya i també fa una explicació de les principals llegendes i mitologies que han acompanyat la història de tot l'entorn natural. El mirador es complementa amb una estructura que permet fer selfies de manera àgil i còmode.
Fira del Montserratí
Diumenge el nucli de Sant Cristòfol va acollir amb èxit una nova edició de la Fira del Montserratí. El públic va comptar amb una oferta gastronòmica en què es van oferir els principals productes que s'elaboren al territori i també hi va haver protagonisme per als balls de cultura popular.
L'autobús gratuït que es va habilitar expressament va traslladar al migdia una seixantena de participants de la Marxa del Pelegrí, que van fer el primer tram de la caminada, fins als nuclis de Castellbell i el Vilar.
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’abril de 2019 a
les 20:25
Actualitzat el
04 d’abril de 2019 a les
20:28
Et pot interessar
-
Societat
Un mural celebra els 10 anys d'intercanvi entre instituts de Sant Fruitós i Châteauroux
-
Societat
Joviat i Althaia validen un menú gastronòmic adaptat per a persones amb disfàgia
-
Societat
Sant Fruitós reformarà una nau municipal per convertir-la en magatzem de la brigada
-
Societat
Es reobre el carrer Santa Llúcia després de l'enderroc de l'edifici incendiat
-
Societat
La PAHC Bages surt als barris de Manresa per frenar els abusos en els lloguers
-
Societat
Una vuitantena de persones reivindiquen la col manresana en un sopar a Santpedor
