Castellbell i el Vilar completa la primera fase de rehabilitació del cementiri municipal

Les actuacions han inclòs la millora de nínxols, teulades i la façana d'accés a l'equipament

Publicat el 16 d’abril de 2026 a les 16:04

L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha finalitzat aquesta setmana les obres corresponents a la primera fase de rehabilitació del cementiri municipal, iniciades el passat mes de març. Els treballs han permès millorar diferents espais de l'equipament amb l'objectiu de garantir-ne el bon estat de conservació.

Actuacions a la part antiga i millora estructural

Les intervencions han consistit en la rehabilitació de dos blocs de nínxols de la part antiga i del bloc central, així com en la neteja i el sanejament de les teulades. També s'han dut a terme treballs d'arranjament a la façana principal, que dona accés al recinte.

Inversió dins el pla de manteniment municipal

Les obres han tingut un cost de 32.774 euros i s'emmarquen dins el pla de manteniment d'edificis i construccions municipals previst per aquest any.