Connectant Castellbell és el nom del projecte amb què treballa l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar per millorar la connexió entre els 21 nuclis de població del municipi a partir d'aquest mes de febrer. El consistori rep el suport tècnic de la Diputació de Barcelona en aquest procés de participació ciutadana que es proposa aconseguir la implicació de tots els veïns i veïnes i que començarà al nucli de La Bauma. El tret de sortida serà el dissabte 18 de febrer amb una trobada a la plaça Barcelona a les 10 del matí. Aquí es demanarà als veïns i veïnes qüestions relacionades amb la mobilitat, les infraestructures, el teixit social i econòmic. La sessió es traslladarà a l'aparcament de La Bauma a mig matí per mantenir el contacte amb altres veïns i veïnes i recollir més impressions.
Més sessions
El projecte continuarà els mesos de març i abril amb nous actes oberts als veïns i veïnes. El dissabte 11 de març es farà una segons sessió de treball al Centre Cívic La Bauma en què s'analitzaran les oportunitats i reptes per aconseguir un municipi més cohesionat i afavorir el sentiment de pertinença. Finalment, el 22 d'abril es farà una presentació amb les propostes de millora acordades. L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar tindrà en compte totes les propostes que es recullin en el moment de plantejar accions per afavorir la connexió de tots els seus nuclis.
Castellbell inicia un procés participatiu aquest febrer per connectar tots els seus nuclis
Societat
La primera sessió adreçada als veïns i veïnes es farà el dissabte 18 de febrer a La Bauma
ARA A PORTADA
-
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
Publicat el
12 de febrer de 2017 a
les 09:21
Actualitzat el
12 de febrer de 2017 a les
09:24
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
