L'Ajuntament de Castellbell accentua la seva aposta per la formació i aquesta tardor programa dos cursos que giren al voltant del voluntariat. El consistori compta amb la col·laboració de la Fundació Pere Tarrés i de la Fundació Catalana de l'Esplai.
El primer curs d'iniciació al voluntariat farà una aproximació a tot aquest món amb el suport de la Fundació Pere Tarrés. L'oferta es completa amb el curs Obligacions legals i documentals bàsiques de les associacions i responsabilitat dels membres de les juntes directives que serà impartit per la Fundació Catalana de l'Esplai.
Inscripcions i preus
Tota la documentació es pot consultar a la pàgina web municipal i s'haurà de presentar a l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar.
El curs d'iniciació al voluntariat es farà els dissabtes 8, 15 i 22 d'octubre de nou del matí a una del migdia i té un preu de sis euros. El segon curs d'obligacions legals i documentals bàsiques de les associacions es farà els dissabtes 12, 19 i 26 de novembre de deu del matí a una del migdia amb un cost de dotze euros.
Castellbell programa dos cursos de formació en matèria de voluntariat
Societat
S'abordaran les obligacions legals i documentals bàsiques de les associacions i les responsabilitats dels membres de les juntes directives
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
28 de setembre de 2016 a
les 09:09
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
