La rectoria de Callús ha començat actuacions perquè les campanes de l'església parroquial de Sant Sadurní tornin a sonar després que fa tres mesos s'espatllés la maquinària que ho permetia, segons ha explicat el mossèn Antoni Jolís a NacióManresa.
La magnífica instal·lació de campanes i rellotgeria d'època de l'església de Sant Sadurní de Callús data de 1951, quan la família Ferrer Torras ho va obsequiar per al poble.
La voluntat de la parròquia és reparar-lo amb urgència electrificant el seu funcionament, tal com s’està fent arreu, però ho dificulta el seu elevat cost, que puja al voltant de 9.000 euros.
Comencen les actuacions perquè les campanes de l'església de Callús tornin a sonar
Societat
La maquinària que les activa, que data de 1951, es va espatllar fa tres mesos
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
07 de novembre de 2022 a
les 18:51
Actualitzat el
07 de novembre de 2022 a les
18:57
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
