Els Bombers de la Generalitat han donat per controlat l'incendi de vegetació forestal i agrícola d'Avinyó aquest dijous pocs minuts abans de les quatre de la tarda. Segons informen els Agents Rurals, la superfície afectada definitiva ha estat de 79,34 hectàrees, de les quals 36,22 són forestals i 36,72 agrícoles. La carretera B-431 ja s'ha reobert al trànsit. Amb tot, els Bombers mantindran algunes dotacions remullant el terreny fins que no es doni per extingit. El foc es va originar aquest dimecres a la tarda en un camp agrícola del municipi d'Avinyó i al voltant de les deu de la nit ja es va donar per controlat. Al llarg d'aquest dijous els Bombers han estat treballant en tres punts sensibles dins del perímetre de l'incendi. El foc va afectar també una deixalleria del polígon industrial Punsic on van cremar una trentena de vehicles.
Segons informa Bombers de la Generalitat, a hores d'ara encara treballen en l'incendi 18 dotacions dels Bombers -17 terrestres i un helicòpter de comandament-, que dediquen els esforços en aquelles zones del perímetre on encara queden punts calents, sobretot del cap i del flanc dret.
Durant les properes hores, es mantindrà un dispositiu de sis dotacions que continuarà treballant en les tasques d'extinció de l'incendi que, segons les darreres dades provisionals el cos d'Agents Rurals, ha cremat 79 hectàrees de vegetació (36,22 forestals i 36,72 agrícoles i 6,4 urbanes).
Controlat l'incendi de vegetació forestal i agrícola d'Avinyó, que ha cremat 79 hectàrees
Societat
La carretera B-431, que estava tallada en els dos sentits de la marxa, ja s'ha reobert al trànsit
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
06 de juliol de 2017 a
les 16:27
Et pot interessar
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
