Representants de la premsa més important i de més difusió d'Itàlia visitaran Manresa durant el mes de febrer per conèixer la ciutat de Sant Ignasi i fer-ne difusió a través els seus mitjans.
El dimarts 6, arribarà el director del diari torinès La Stampa, Andrea Tornelli; i el dissabte 17, els periodistes Lucetta Scaraffia de L'Osservatore Romano, el diari nacional de Ciutat del Vaticà, i Ernesto Galli del Corriere della Sera, un dels diaris de major tiratge del país.
Un guia de l'equip de Manresa Turisme de parla italiana els acollirà i els acompanyarà a conèixer la Basílica de la Seu, el carrer del Balç, el Pou de la Gallina, la Plaça Major, Sant Ignasi Malalt, l'Espai Manresa 1522 i la zona modernista de la ciutat. A la tarda, visitaran en profunditat la Cova de Sant Ignasi acompanyats per la comunitat de jesuïtes del santuari.
És previst que l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el regidor de Turisme, Joan Calmet, també rebin els periodistes per tal d'explicar-los el projecte Manresa 2022 i les principals línies estratègiques de turisme a la ciutat.
Aquestes visites són fruit d'un acord establert el passat mes de març quan una delegació de persones de l'Ajuntament de Manresa i de l'Agència Catalana de Turisme van visitar Roma per promocionar el projecte ignasià. En aquella torbada es va pactar que representants de diferents mitjans de la premsa italiana visitarien Manresa i la donarien a conèixer
La primera visita va ser la del periodista Francesco Ognibene del diari italià Avvenire que va descobrir la Manresa que va acollir Sant Ignasi de Loiola i la importància que va tenir la seva estada per a la creació de la Companyia de Jesús. Per al 2018 hi ha previstes un total de cinc visites.
Corriere della Sera, L'Osservatore Romano i La Stampa visitaran Manresa al febrer
Societat
Amb l'objectiu de donar a conèixer i promocionar el Projecte Ignasià a Itàlia
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
31 de gener de 2018 a
les 14:49
Actualitzat el
31 de gener de 2018 a les
14:52
Et pot interessar
-
Societat
Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
