El sindicat policial SPLCME ha denunciat l'Ajuntament de Sallent perquè, segons han explicat en un comunicat, els seus ciutadans han de trucar a la Policia Local per a poder ser atesos en la farmàcia de guàrdia a la nit.
La denúncia sindical s'emmarca en una campanya global a Catalunya, on diversos ajuntaments usen els cossos de Policia Local com antigament feien amb la Policia Municipal, "de forma discrecional, reiterada i recurrent per a tasques subalternes, d'uixers, porters, ordenances, notificadors, etc...", tot degut a un buit normatiu que els permetia abusar dels agents de l'autoritat, per a tot allò que a la "mateixa" autoritat municipal li vingués de gust.
Denuncien que la Policia Local de Sallent ha de fer de «porter» de la farmàcia de guàrdia
El sindicat SPLCME acusa diversos ajuntaments de fer servir els agents per tasques subalternes
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
05 de desembre de 2022 a
les 17:03
Actualitzat el
05 de desembre de 2022 a les
17:07
Et pot interessar
-
Societat
Santpedor estrena els nous vestidors de les piscines coincidint amb el seu 50è aniversari
-
Societat
Sant Fruitós de Bages inaugura el nou CAP Dr. Pere Morán per unificar la seva sanitat
-
Societat
La Síndica de Greuges rep 13 queixes i 19 consultes en l'última visita a Manresa
-
Societat
Professionals del CAP Súria i de l'EAP Navàs-Balsareny, reconeguts a la jornada de recerca de l'IDIAPJGol
-
Societat
Comencen a Manresa sis mesos d'obres per soterrar línies elèctriques al Centre Històric
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet aplica control biològic amb insectes per eliminar el pugó urbà
