Agents dels Mossos d'Esquadra, han detingut aquest dilluns a l'entorn del carrer Santa Llúcia el presumpte autor de l'agressió mortal que va patir un veí de Navarcles a principis de mes quan van entrar a casa seva a robar-li dues plantes de marihuana. En el mateix operatiu, els agents han detingut un altre home a la Muralla de Sant Francesc. Tots dos tenen 19 anys. També s'ha detingut una tercera persona, però que ha quedat en llibertat sense passar pel jutjat després que la policia el desvinculés dels fets.
Tant un com l'altre també estan presumptament relacionats amb l'agressió amb arma blanca que va patir un home dimarts de la setmana passada a la confluència entre els carrers dels Capuitxins i Sant Benet de Manresa, a prop de l'entrada de l'escola Oms i de Prat. Com va explicar NacióManresa en exclusiva, aquesta agressió va ser una revenja per una ganivetada anterior que suposadament havia causat la víctima.
L'actuació policial ha continuat aquest dimarts al matí amb la custòdia dels habitatges on viuen els detinguts, pendents d'una ordre judicial que els permetés fer l'entrada i registre als seus domicilis. Però l'ordre del jutjat no ha arribat perquè el magistrat ha rebutjat la petició policial i al migdia es negava a autoritzar l'escorcoll dels habitatges, segons ha pogut saber NacióManresa.
Després de les detencions, patrulles dels Mossos d'Esquadra han estat custodiant tres habitatges, al carrer Santa Llúcia i la Muralla Sant Francesc, on viuen els detinguts, i un tercer punt que no ha transcendit, per evitar l'alteració de proves a l'espera que aquest dimarts el jutjat autoritzés l'entrada d'agents d'investigació acompanyats pels ARRO dels Mossos d'Esquadra. Finalment, aquesta autorització no ha arribat i els Mossos han desmuntat la custòdia.
Els dos arrestats passaran a disposició del jutge en funcions de guàrdia durant les pròximes hores. Segons els Mossos, la investigació continua oberta i no descarten més detencions.
[h3]Els fets[/h3]
El 3 d'octubre, a 2/4 de 2 de la matinada, uns lladres van entrar en una finca de Navarcles amb la intenció de robar dues plantes de marihuana. Els inquilins de la casa els van sentir i dos d'ells van sortir per evitar la intrusió. Els assaltants els van agredir i un va morir uns dies després a causa de les ferides.
Posteriorment, el 19 d'octubre es va produir una baralla a Manresa, en la qual dues persones en van agredir una altra amb una arma blanca, coneguda seva. la víctima d'aquesta segona agressió continua ingressada a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa amb ferides de caràcter greu, però sense que corri risc la seva vida.
[noticia]100099[/noticia]
[noticia]100115[/noticia]
Detenen el presumpte homicida de Navarcles que també està implicat en la ganivetada a l'Oms i de Prat
Els Mossos d'Esquadra han detingut també un segon jove presumptament relacionat amb l'agressió al barri de les Escodines
ARA A PORTADA
-
El govern de Manresa proposa ubicar el nou pavelló al pàrquing de terra del Nou Congost Pere Fontanals
-
Junts i Avenç volen forçar el govern de Manresa a posicionar-se sobre el futur pavelló Pere Fontanals
-
-
Condemnat a 12 anys de presó l'home que va retenir i violar una noia als Trullols de Manresa Redacció
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
26 d’octubre de 2021 a
les 15:50
Actualitzat el
26 d’octubre de 2021 a les
18:06
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau pel Dia Mundial del Parkinson
-
Societat
L'Assemblea de Centres del Bages acusa el Govern de «propaganda» en l'àmbit educatiu
-
Societat
Gemma Garrigosa presenta a Manresa el seu llibre sobre salut i transformació personal
-
Societat
Sant Vicenç prepara el segon Mercat Origen Montserrat
-
Societat
Tall de trànsit a la plaça Llisach per obres al passeig de la República
-
Societat
La veu gitana ressona a l'Ajuntament de Manresa en el 8 d'abril
