Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Manresa van detenir el dimarts un home de 18 anys i veí de Manresa, com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb violència i intimidació.
El primer fet es va produir el passat 22 de maig al migdia, entre el carrer Lleida i el carrer Alcalde Armengou de Manresa. Un menor sortia de l'institut quan un desconegut se li va acostar pel darrera, el va agafar pel braç amb força i li va sostreure el telèfon mòbil de la mà. Un altre jove que passava per allà va intentar ajudar al menor, però el lladre el va colpejar a la cara i va fugir corrent.
El segon robatori es va produir el passat 26 de maig, pels volts de les sis de la matinada, a la zona de l'avinguda de les Bases de Manresa. La víctima acabava de sortir de la discoteca amb una amiga quan un grup de joves es va creuar amb elles i un d'ells li va sostreure el telèfon mòbil que portava a la mà.
La noia va sortir corrents darrere el lladre fins que el va interceptar. Quan li va demanar que li tornés el mòbil, el jove li va donar un cop a la cara que li va fracturar el nas, i va fugir.
Arran d'aquests fets els Mossos van iniciar una investigació i van concloure que en ambdós casos l'autor era el mateix. Després de diverses gestions, el passat dimarts van identificar i detenir al carrer Major de Manresa el presumpte autor dels dos robatoris.
En el moment de la detenció se li van localitzar cinc mòbils sostrets. La investigació continua oberta. El detingut ha passat aquest dijous a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia Manresa.
Detenen un noi de 18 anys per dos robatoris violents a la via pública a Manresa
En un dels robatoris va agredir la víctima i li va fracturar el nas
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 30 de maig de 2019 a les 14:26
Actualitzat el 30 de maig de 2019 a les 14:33
Et pot interessar
-
Societat El COAC cedeix a Plataforma per la Llengua l'ús de la sala de reunions de la Casa Lluvià
-
Societat L'Ajuntament de Manresa iniciarà dilluns la reurbanització del carrer Santa Maria
-
Societat L'Ajuntament de Manresa i la Federació de barris renoven el conveni del Pla de Desenvolupament Comunitari
-
Societat Obertes les inscripcions a la 18a edició del campus d'estiu Vitamina de Sant Fruitós