La Policial Local de Sallent ha detingut Mostafa L., de 35 anys i veí de Sant Vicenç de Castellet, després que ell i un altre home fossin enxampats in fraganti quan intentaven saltar la tanca d'un habitatge al barri de l'Estació de Sallent. Després d'una persecució policial, els agents van detenir un dels homes mentre que l'altre va aconseguir fugir. L'arrestat, de nacionalitat marroquina, duia tres tornavisos i un lot. La detenció s'ha produït després que l'Ajuntament de Sallent sol·licités a la delegació territorial d'interior de la Catalunya Central i als Mossos d'Esquadra més presència policial al barri atès l'augment de saquejos i robatoris en aquesta zona.
La Policia Local de Sallent ha fet una primera detenció després que l'Ajuntament alertés que el barri de l'Estació estava sent objecte de furts i saquejos continuats. Davant d'aquesta situació, Mossos d'Esquadra i Policia Local van començar a desenvolupar un programa amb patrulles mixtes i de proximitat, amb el doble objectiu de dissuadir la presència de lladres a la zona i de copsar les inquietuds dels veïns que encara queden al barri.
Tot i que la majoria dels robatoris s'havien produït en pisos buits, l'alcalde de Sallent, David Saldoni, va anunciar que "en algun cas, els veïns s'havien trobat els lladres a casa".
En la major part dels robatoris, els saquejadors s'havien emportat coure i metalls però en els últims dies s'havien endut l'ordinador i diners en metàl·lic d'una casa habitada del barri. De moment, la investigació continua oberta i els Mossos d'Esquadra han assegurat que continuaran amb l'actuació al barri.
Detingut mentre intentava robar al barri de l'Estació de Sallent
L'Ajuntament denuncia que la zona està sent objecte de furts i saquejos continuats
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juliol de 2011 a
les 20:03
Et pot interessar
-
Societat
Una mare i els seus fills, desnonats per un fons voltor al Barri Antic de Manresa
-
Societat
El Ualapop al Carrer torna amb 78 parades en la seva novena edició
-
Societat
L'escola bressol Petit Estel de Súria obre una aula de lactants
-
Societat
Manresa il·luminarà la façana de l'Ajuntament de blau pel Dia contra el maltractament infantil
-
Societat
Del 49,5% al 87,9%: l'aplicació del porta a porta triomfa a Sant Joan
-
Societat
La Bertrana avança a bon ritme i preveu acabar les obres abans de finals d'any
