Agents de Mossos d'Esquadra de la comissaria de Manresa han detingut Sofian MM, de 18 anys, i veí de Manresa, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació.
Els fets van passar el dia 7 de desembre de l'any passat, als volts de les 11.00 hores, quan un jove va ser víctima d'un atracament a la plaça de la Reforma de Manresa. L'autor dels fets el va colpejar i li va prendre un telèfon mòbil.
Els Mossos van iniciar una investigació que va finalitzar el dia 1 de març amb la identificació i detenció del presumpte autor. Sofian MM va passar a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa i va quedar en llibertat amb càrrecs.
Detingut per un robatori amb violència i intimidació
Va colpejar i robar un jove a la plaça de la Reforma de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de març de 2012 a les 18:24
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
