Detinguts dos joves i un menor com a presumptes autors d'un robatori en una botiga de Manresa

Els fets han tingut lloc aquesta matinada al carrer del Cós

Publicat el 24 de maig de 2019 a les 12:58
Actualitzat el 24 de maig de 2019 a les 13:02
Agents de la Policia Local de Manresa han detingut, aquesta matinada, dos joves de 18 anys i un menor de 15, veïns de la ciutat, com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb força.

Els fets ha tingut lloc a dos quarts de tres, quan la sala del 092 ha rebut una trucada informant que uns joves estaven intentant forçar la persiana metàl·lica d'una botiga del carrer del Cós.
 
Immediatament, diverses patrulles s'han traslladat fins al lloc dels fets i han comprovat que, efectivament, la persiana d'un dels comerços del carrer en qüestió estava forçada i extreta de la guies. Els tres joves, però, no hi eren. No obstant, i gràcies a l'acurada descripció que havia fet dels individus la persona que feia una estona havia trucat a la comissaria per denunciar el fet, els policies els han pogut identificar una estona després, concretament al carrer Dos de Maig. Ha estat allà quan se'ls ha identificat i detingut.