El Banc d'Aliments de Manresa fa una crida per trobar voluntaris que puguin donar un cop de mà durant el Gran Recapte que es farà a la ciutat els propers divendres 30 de novembre i dissabte 1 de desembre.
A fi de repartir i organitzar les tasques, aquest divendres 23 de novembre a les 8 del vespre a la sala Mémora de la Funerària Fontal, al carrer del Bruc, 17, es farà una reunió amb tots els que puguin cobrir algun torn i vulguin col·laborar el la recollida de materials de primera necessitat per a les famílies que menys tenen.
El Banc d'Aliments fa una crida a col·laborar amb el Gran Recapte
Societat
Aquest divendres al vespre es farà una reunió per repartir tasques i torns
ARA A PORTADA
-
Successos Commoció i mala maror a Manresa per un homicidi a ganivetades al carrer Sant Jaume Pere Fontanals
-
Successos Allau de convocatòries de concentracions per l'homicidi del carrer Sant Jaume Pere Fontanals
-
Successos Junts reclama «seguretat, convivència, ordre i esperança» després de l'homicidi de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les mesquites de Manresa condemnen l'homicidi del carrer Sant Jaume i demanen evitar rumors Pere Fontanals
-
Publicat el
21 de novembre de 2012 a
les 11:52
Et pot interessar
-
Societat
El Documental del Mes tornarà dijous amb «Amazomania», per qüestionar la mirada colonial
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
