El bus urbà de Manresa, seguint el decret de la Generalitat a causa de la vaga convocada per aquest dimecres, ha establert els serveis mínims que es realitzaran per mirar de garantir la mobilitat aquest dimecres 14 de novembre.
	
	Totes les línees funcionaran com a mínim el 33% en hores punta -entre les 6.30 h i les 9.30 h i entre les 16.30 h i les 20.30 h- i la resta d'hores no hi haurà servei. Es tracta dels mateixos serveis mínims que tindran els trens de rodalies de Renfe i de Ferrocarrils de la Generalitat en les connexions de Manresa amb Barcelona.
	
	La informació de tots els serveis establerts estarà a disposició dels usuaris a totes les parades del bus urbà, a dins de tots els vehicles i a la pagina web de Manresa Bus www.manresabus.com. També es podrà consultar qualsevol informació al l'OAC o al telèfon d'atenció ciutadana 010.
	
	Pel que fa als serveis mínims dels transport interurbans cal sol·licitar informació a l'estació d'autobusos. Tel 93 874 68 00.
	
	En quant al servei de grua municipal, el decret estableix com a serveis mínims la retirada dels vehicles que obstaculitzin la circulació viària, els vehicles estacionats en passos de vianants i els que ocupin les places d'aparcament reservades a les persones amb discapacitat i el seu trasllat al dipòsit de vehicles.
	
	Pel que fa a la recollida d'escombraries, l'Ajuntament de Manresa ha informat que no pot garantir la seva recollida ni la neteja diària ja que aquesta depèn del seguiment de la vaga que puguin fer els treballadors de l'empresa concessionària. Atenent que els sindicats han convocat la vaga entre les 8 del vespre d'avui dimarts i les 8 del vespre de demà dimecres, l'Ajuntament recomana que els ciutadans minimitzin la col·locació de deixalles a la via pública per evitar molèsties. És previst que el servei es reprengui amb normalitat a partir de les 8 del vespre de demà.
	
	El servei de recollida de voluminosos concertada prèviament amb els ciutadans es reprendrà dimecres, a partir de les 8 del vespre.
El bus urbà de Manresa tindrà serveis mínims durant la vaga
Funcionaran un terç de la jornada en les hores punta, entre les 6.30 h i les 9.30 h i entre les 16.30 h i les 20.30 h
ARA A PORTADA
- 
													El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
															 - 
													Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
															 - 
													Obres del MACBA insten a reflexionar sobre el paper de l'atzar a la vida en una exposició al Casino Redacció
															 - 
													Docents del Bages exigeixen a Educació mesures urgents per evitar desnonaments d'alumnes Pere Fontanals
															 - 
													El festival Creafest portarà a Manresa la nova generació de creadors de contingut en català Pere Fontanals
															 
Publicat el 13 de novembre de 2012 a les 17:40
																			
								Et pot interessar
- 
												
												Societat
												Si aixequeu la vista a Manresa, no us deixeu guiar per l'hora de la Seu
											 - 
												
												Societat
												L'Ajuntament de Manresa felicita Lluís Grifell pels seus 100 anys, una vida plena de cultura i memòria
											 - 
												
												Societat
												Els Premis Séquia arriben a la desena edició i obren convocatòria per reconèixer nous valors
											 - 
												
												Societat
												Manresa viu el Dia de Tots Sants amb una «Celebració de la mort» col·lectiva
											 - 
												
												Societat
												Manresa té un 32% de flux de matrícula viva en alumnes d'ESO
											 - 
												
												Societat
												Més de 130 professionals participen a Manresa en la Jornada d'EAIA de Trastorns Cognitius
											 
