Arturo Gaya, Kike Pellicer i Paco Prieto
Ja fa disset anys que ens va deixar l'Ovidi Montllor i el seu record i el seu llegat de cançons segueixen ben vius i són cada dia més reivindicats. "Gràcies, Ovidi" és l'últim homenatge que se li ha tributat. En són els responsables el cantant Arturo Gaya, conegut pel seu alter ego de "Quico El Célio", Kike Pellicer, contrabaixista habitual també de "Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries" i el guitarrista Paco Prieto. Els tres artistes tarragonins interpreten algunes de les cançons més conegudes del repertori de l'Ovidi en un espectacle que porta el mateix títol del disc que van publicar l'any passat.
Lloc: El Sielu. Pça Valldaura, 1. Manresa
Hora: 22 h
Preu: 10 €
Venda anticipada d'entrades: Kursaal
«El Club de la Cançó» recordarà a Ovidi Montllor
Aquest divendres al Sielu amb l'actuació d'Arturo Gaya, Kike Pellicer i Paco Prieto
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de març de 2012 a
les 17:01
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
