El CN Manresa s'implica en la recollida per al Banc d'Aliments

Els supermercats PLUS també faran recollida d'aliments

Publicat el 09 d’abril de 2011 a les 10:08

Francesc Barés, Sor Lucía i Gaspar Ventura amb els aliments recollits. Foto: BdA

El Club Natació Manresa ha realitzat una recollida de menjar per a la Plataforma Ciutadana de la Fundació Rosa Oriol. La resposta dels socis ha estat molt generosa. El President del Club, Francesc Barés Gascón i el Gerent Gaspar Ventura van fer l'entrega del material a un grup de voluntaris.

Des de el Club de Natació de Manresa s'ha mostrat la voluntat i la decisió d'emprendre altres accions solidàries per tal de pal·liar la situació en la que es troben tantes famílies afectades per la crisi a la nostra ciutat.

Des de la Plataforma s'ha agraït el gest i la important donació, aprofitant per fer una crida a la ciutadania a continuar ajudant ja que les necessitats son cada cop més grans, més urgents, i les despeses pugen de forma desorbitada.

Al mateix temps s'ha volgut ressaltar el compromís dels prop de 150 voluntaris que setmana rere setmana s'impliquen en les diverses tasques de preparació dels lots, atenció a la gent i recollida de menjar.

En les últimes setmanes el supermercat PLUS s'ha afegit a la recollida de menjar de manera que actualment els punts fix de recollida on tothom pot deixar la seva col•laboració son: Supermercats Llobet, Supermercat PLUS, la Cova de Sant Ignasi i el Convent de Santa Clara, a més del local de la Plataforma a la Ctra. de Vic 183 els dilluns matí i tarda.