El Consell d'Infants clou dimecres el curs 2011-2012 amb la celebració del darrer plenari que se celebra a la sala d'actes del Centre Cultural El Casino amb la presència de les escoles participants d'enguany que són Jeroni de Moragas, Joviat, La Sèquia, Pare Ignasi Puig i Renaixença; i que comptarà també amb l'assistència del regidors de l'Ajuntament de Manresa, Antoni Llobet i Mercè Rosich.
L'acte començarà a les 10 del matí, amb la presentació de propostes per a la celebració dels Drets dels Infants del curs vinent, les quals seran recollides per la regidora de Serveis Socials, Mercè Rosich.
Posteriorment, cada escola presentarà les propostes que han fet els alumnes com a activitats esportives dins de l'eix que han treballat sobre salut, on també estava inclòs el tema del tabac. Durant el plenari, els alumnes hauran d'arribar a un consens de quines acti vitats s'hi faran aquest estiu. La setmana d'activitats esportives serà del 25 al 29 de juny i, en horari de tarda, s'hi faran activitats gratuïtes.
Després de l'esmorzar, es triaran voluntaris per formar part del jurat que triarà els dibuixos del calendari del civisme per l'any vinent que edita la Federació d'Associacions de Veïns, entitat que ha demanat la participació de membres del Consell d'Infants per participar en la selecció dels guanyadors.
Finalment, el plenari del Consell farà l'avaluació final de treball desenvolupat i dels continguts treballats durant el curs i acabarà amb l'entrega de diplomes de participació en el Consell a càrrec del regidor d'Ensenyament, Antoni Llobet.
El Consell d'Infants celebra dimecres l'últim plenari
Societat
Amb l'avaluació final del curs i la presentació de propostes
ARA A PORTADA
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
-
Societat Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris Pere Fontanals
-
Publicat el
29 de maig de 2012 a
les 15:05
Et pot interessar
-
Societat
Cardona reclama a la Diputació una solució definitiva per a les obres de l'avinguda del Rastrillo
-
Societat
Manresa inicia dilluns l'asfaltatge d'onze punts de la ciutat
-
Societat
Sant Andreu Salut programa sis xerrades gratuïtes sobre salut, cures i benestar
-
Societat
La Residència Navarcles renova fins al 2030 l'acreditació com a Centre Lliure de Contencions
-
Societat
Prop de 700 persones fan ús de les dutxes i la bugaderia socials de Manresa el 2025
-
Societat
La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn
