El Consell d'Infants clou dimecres el curs 2011-2012 amb la celebració del darrer plenari que se celebra a la sala d'actes del Centre Cultural El Casino amb la presència de les escoles participants d'enguany que són Jeroni de Moragas, Joviat, La Sèquia, Pare Ignasi Puig i Renaixença; i que comptarà també amb l'assistència del regidors de l'Ajuntament de Manresa, Antoni Llobet i Mercè Rosich.
L'acte començarà a les 10 del matí, amb la presentació de propostes per a la celebració dels Drets dels Infants del curs vinent, les quals seran recollides per la regidora de Serveis Socials, Mercè Rosich.
Posteriorment, cada escola presentarà les propostes que han fet els alumnes com a activitats esportives dins de l'eix que han treballat sobre salut, on també estava inclòs el tema del tabac. Durant el plenari, els alumnes hauran d'arribar a un consens de quines acti vitats s'hi faran aquest estiu. La setmana d'activitats esportives serà del 25 al 29 de juny i, en horari de tarda, s'hi faran activitats gratuïtes.
Després de l'esmorzar, es triaran voluntaris per formar part del jurat que triarà els dibuixos del calendari del civisme per l'any vinent que edita la Federació d'Associacions de Veïns, entitat que ha demanat la participació de membres del Consell d'Infants per participar en la selecció dels guanyadors.
Finalment, el plenari del Consell farà l'avaluació final de treball desenvolupat i dels continguts treballats durant el curs i acabarà amb l'entrega de diplomes de participació en el Consell a càrrec del regidor d'Ensenyament, Antoni Llobet.
El Consell d'Infants celebra dimecres l'últim plenari
Amb l'avaluació final del curs i la presentació de propostes
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de maig de 2012 a les 15:05
Et pot interessar
-
Societat La Unitat de Lípids i Risc Vascular d'Althaia compleix 25 anys
-
Societat Una seixantena de persones participen en la Let's Clean Up Europe de Súria
-
Societat Aquest dimarts es reobrirà el trànsit del carrer Martí Julià de Manresa
-
Societat L'Escola de Salut de Sant Fruitós proposa noves activitats per a la gent gran
-
Societat Treballs de pavimentació a la carretera entre les rotondes properes al Parc de l'Agulla
-
Societat Exalumnes de l'Universi+ per a persones amb discapacitat intel·lectual es retroben a UManresa