Aquest dijous a la tarda se celebrarà a la sala d'actes del Centre Hospitalari de Manresa el Dia Internacional de la Infermera que enguany s'ha programat sota el títol genèric de "Temps d'oportunitats". L'organizació és conjunta entre la Fundació Althaia, la Fundació Universitària del Bages, la Fundació Sociosanitària de Manresa, la delegació territorial del Col·legi Oficial d'Infermeria de Barcelona, l'Associació d'infermeres de la Catalunya Central i l'Institut Català de la Salut (Gerència territorial Catalunya Central).
La inauguració a 2/4 de 6, anirà a càrrec de Mercè Rosich, Regidora de Sanitat de l'Ajuntament de Manresa; Manel Jovells, Director General d'Althaia i Dolors Llorens, Directora d'Infermeria d'Althaia.
Seguidament, tindran lloc les conferències "Un món nou: pensar diferent", a càrrec del Joan Elias, professor d'EADA Business School; i "Consell de la professió infermera: enfocant el futur", a càrrec d'Assumpció González Mestre, Directora Estratègica del Departament de Salut.
L'acte continuarà amb l'entrega de premis del concurs de relats breus, el reconeixement professional i un concert de la coral d'Althaia. La cloenda la presidirà l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent.
El Dia Internacional de la Infermera se celebra aquest dijous
Amb una tarda de conferències a la sala d'actes del Centre Hospitalari de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de maig de 2012 a
les 15:58
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
