Tres dotacions de Bombers s'han traslladat, aquest matí de diumenge a 2/4 de 12, fins al carrer Guimerà de Manresa, concretament a l'edifici número 68 (entre la botiga Nins i el Frankfurt Guimerà), per l'avís que han rebut dels mateixos veïns del bloc advertint que a l'escala comunitària hi havia molt fum, que no se sap d'on provenia.
Després de fer una inspecció, els Bombers no han pogut determinar el seu origen, i quan han confirmat que el fum ha desaparegut, al cap d'una hora, han donat per tancada la incidència.
El fum misteriós d'una escala de veïns de Manresa obliga a mobilitzar tres dotacions de Bombers
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’octubre de 2018 a les 10:31
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons