La dotzena edició del premi Nous professionals, que convoca l'Ajuntament de Terrassa i el Consell de Formació professional d'aquesta localitat, ha concedit el primer premi al projecte d'empresa de cicles formatius de grau mitjà a Hoppit: cervesa artesana i ecològica, un projecte del jove manresà Germán Fernández, tutorat per Joana Amador.
El premi, amb una dotació econòmica de 600€, és un reconeixement a l'esperit emprenedor, innovador i creatiu de l'alumne, que actualment s'està formant a l'Escola Agrària de Manresa. En la seva concessió també s'ha valorat el detallat estudi de viabilitat i les possibilitats reals d'execució.
De fet, quatre alumnes de l'Escola Agrària han vist premiats els seus treballs de síntesi en les últimes tres edicions d'aquest certamen.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
Publicat el
23 de juny de 2017 a
les 11:02
Actualitzat el
23 de juny de 2017 a les
11:10
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
