Presentació del IX Concert de Reis. Foto: Catpress
El Concert de Reis, organitzat pel Rotary Club Manresa-Bages, es consolida com una tradició d'aquestes Festes de Nadal i enguany arriba a la novena edició. Enguany tindrà lloc el diumenge 9 de gener, a les 7 de la tarda, al Teatre Kursaal de Manresa. Sinfonietta de Zilina, una reconeguda orquestra d'Eslovàquia amb més de 50 músics, serà l'encarregada d'oferir "LA GRAN GALA STRAUSS".
L'objectiu del Rotary és intentar omplir el Kursaal ja que els beneficis que s'obtenen d'aquest concert serveixen com a dotació econòmica per al Premi Simeó Selga. En l'edició de l'any passat l'import assolit va ser d'uns 6.000 euros que es van entregar Banc dels Aliments de Manresa.
Justament, aquesta setmana el jurat d'aquest guardó, que també arriba a la novena edició, ha decidit que el guanyador sigui l'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer i Altres Demències del Bages, Berguedà i Solsonès (AFABBS) perquè pugui executar un projecte que té, com a principal objectiu, oferir un espai de formació contínua com a suport als familiars dels malalts amb demència.
El Rotary Club Manresa-Bages entregarà el premi en el decurs del Concert de Reis que programa amb la col·laboració de l'Ajuntament de Manresa i d'un centenar d'empreses de la comarca del Bages. Les entrades es poden adquirir a les guixetes del Teatre Kursaal per un preu de 24 euros.
Els beneficis del IX Concert de Reis aniran a l'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer
Societat
Les entrades es poden adquirir al Teatre Kursaal
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
16 de desembre de 2010 a
les 19:12
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
