El dijous 7 de juliol, el pati de l'escola La Sèquia va aplegar més d'un centenar de persones, entre pares i mares, nens i nenes i monitors i monitores procedents de diferents casals d'estiu que organitza el CAE i La Fundació La Xarranca.
Famílies i monitors varen poder gaudir d'un vespre amb un gran nombre d'activitats, moltes d'elles relacionades amb les que aquests dies s'estan fent als casals d'estiu: jocs tradicionals, maquillatge, disfresses, bombolles de sabó, xanques, pedaladors, fling-it, còctels sense alcohol, xapes, etc. Al final hi va haver coca, xocolata i beguda per a tothom i un taller de danses.
Aquesta és la tercera vegada que des del CAE i La Fundació La Xarranca s'organitza una activitat familiar com aquesta: el 2009 es va fer una observació astronòmica al Parc de Puigterrà i el 2010 el circ va ser l'eix conductor de la trobada que es va fer a l'escola Bages. La finalitat d'aquestes activitats és promoure que els nens i nenes que al juliol assisteixen als casals d'estiu que organitzen aquestes entitats, conjuntament amb els seus pares i mares, gaudeixin plegats d'una estona de joc i d'activitats, fomentant, també, la relació entre els participants dels diferents casals.
El CAE i La Fundació La Xarranca organitzen aquest any 7 casals d'estiu, tres a escoles de Manresa –Bages, La Sèquia i Oms i de Prat- i la resta a diferents poblacions: Sant Joan de Vilatorrada, Sant Vicenç de Castellet, Monistrol de Montserrat i Fonollosa, amb més de 400 nens i nens participants.
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
08 de juliol de 2011 a
les 15:10
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
