Els quatre detinguts per la violació en grup d'una menor de 17 anys la passada matinada de diumenge en un pis del carrer Aiguader de Manresa no passaren a disposició judicial aquest dilluns, segons han confirmat els Mossos d'Esquadra a NacióManresa. Segons diverses fonts, la línia d'investigació se centra en demostrar que hi va haver agressió sexual i no abús.
Els investigadors de la policia catalana continuen recollint declaracions i indicis per portar als jutjats un atestat el més complet possible sobre els fets que varen passar la matinada de diumenge entre quatre homes d'entre 18 i 25 anys d'edat i la menor de 17. Per aquest motiu, des dels Mossos d'Esquadra encara no es pot concretar si els detinguts aniran als jutjats dimarts, o fins i tot dimecres, últim dia quan finalitzen les 72 hores que poden ser a dependències policials.
Els quatre detinguts per la violació de la noia passaran a disposició judicial dimarts... o dimecres
Societat
Els Mossos d'Esquadra volen presentar un atestat molt complet sobre el cas
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
15 de juliol de 2019 a
les 10:19
Actualitzat el
15 de juliol de 2019 a les
11:05
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
