El passat dia 5 de novembre va tenir lloc a la Delegació de Manresa-Catalunya Central del Col·legi Oficial del Treball Social la signatura del Conveni de col·laboració amb Alternatura, centre d'assessorament i educació en salut, esport i cuina. Per part del Col·legi va signar el Vicedega, Alberto Caballero, i per part d'Alternatura Laia Saéz Puigdellívol.
Amb aquest Conveni el Col.legi ofereix als seus col·legiats, col·legiades i personal laboral, unes condicions econòmiques avantatjoses alhora de fer ús dels serveis que ofereix Alternatura.
Pel Col·legi la signatura d'aquest conveni significa un pas endavant en el seu compromís amb els col·legiats, oferint facilitats per millorar l'exercici de la seva professió i la seva qualitat de vida, tant en el terreny laboral com a personal.
Els Treballadors Socials signen un conveni amb Alternatura
Els col·legiats es podran beneficiar d'unes millors condicions en la contractació d'aquests serveis
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de novembre de 2012 a les 18:15
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós homenatja Alfred Figueras amb una ofrena floral al seu record
-
Societat
Navarcles impulsa un projecte comunitari per combatre la soledat de la gent gran
-
Societat
Manresa inicia la campanya de preinscripció escolar amb xerrades informatives a totes les zones
-
Societat
Pol Huguet demana afrontar la preinscripció escolar amb criteri, informació i menys pors
-
Societat
Continuen els treballs de substitució de rajoles en el primer tram del Passeig
-
Societat
Avaria a la xarxa d'aigua a Manresa afecta diversos carrers de la carretera de Santpedor
