El passat dia 5 de novembre va tenir lloc a la Delegació de Manresa-Catalunya Central del Col·legi Oficial del Treball Social la signatura del Conveni de col·laboració amb Alternatura, centre d'assessorament i educació en salut, esport i cuina. Per part del Col·legi va signar el Vicedega, Alberto Caballero, i per part d'Alternatura Laia Saéz Puigdellívol.
Amb aquest Conveni el Col.legi ofereix als seus col·legiats, col·legiades i personal laboral, unes condicions econòmiques avantatjoses alhora de fer ús dels serveis que ofereix Alternatura.
Pel Col·legi la signatura d'aquest conveni significa un pas endavant en el seu compromís amb els col·legiats, oferint facilitats per millorar l'exercici de la seva professió i la seva qualitat de vida, tant en el terreny laboral com a personal.
Els Treballadors Socials signen un conveni amb Alternatura
Els col·legiats es podran beneficiar d'unes millors condicions en la contractació d'aquests serveis
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de novembre de 2012 a les 18:15
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»