Enxampen un menor que furtava uns pantalons en un comerç del carrer Guimerà

El noi va ser lliurat als seus tutors per la Policia Local, que han tramitat la documentació als jutjats

Publicat el 07 de juny de 2019 a les 08:11
La Policia Local de Manresa ha iniciat el tràmit de diligències com a investigat contra un menor que va ser enxampat mentre intentava furtar uns pantalons en un comerç del carrer Àngel Guimerà de Manresa.

Els fets van passar dijous sobre les 7 de la tarda quan els responsablñes del comerç del carrer Guimerà van detectar com un menor estava intentant emportar-se peces de roba sense pagar. Quan la Policia Local va arribar a l'establiment va trobar el menor amb uns pantalons posats als quals havia trencat el dispositiu de seguretat de la botiga.

El menor va ser traslladat a les dependències policials per tal de ser lliurat als seus tutors i informar-los dels drets que té el menor com a persona investigada per un delicte lleu de danys i de temptativa de furt. 

La documentació tramitada, juntament amb els efectes ocupats, van ser remesos al Jutjat d'Instrucció en funcions de Guàrdia de Manresa.