ERC té programats un total de cinc actes per aquesta setmana en diversos municipis del Bages i el Moianès. Uns actes que tenen com a principal objectiu parlar de la situació política actual així com també debatre sobre una futura Catalunya independent.
El primer acte tindrà lloc aquest dimecres, 20 de setembre, a l'Auditori Sant Josep de Moià. Es tracta d'una xerrada que porta per títol La hisenda catalana de la nova República, i anirà a càrrec d'Albert Castellanos, director general de Promoció Econòmica, Competència i Regulació de la Generalitat de Catalunya. L'acte començarà a les set de la tarda.
Dijous (dia 21) el diputat de Junts pel Sí i expresident de Súmate, Eduardo Reyes, i el vicepresident de la Diputació de Barcelona i alcalde de Moià, Dionís Guiteras, protagonitzaran un col·loqui a la plaça de l'Ajuntament de Callús, que començarà a les vuit del vespre.
Sallent, Avinyó i Castellterçol acolliran les xerrades divendres 22. En el cas de Sallent, les encarregades de glossar-la seran Mirella Cortès, portaveu d'ERC al Senat, i Adriana Delgado, diputada de Junts pel Sí. Les seves ponències començaran a dos quarts de set de la tarda i tindran lloc a la plaça dels Arbres.
Les pensions a la República Catalana serà la conferència que acolliran, tant Avinyó com Castellterçol. En totes dues el ponent serà el mateix: Josep Ginesta, secretari general del departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya. En el cas d'Avinyó la conferència tindrà lloc al local Catalunya i començarà a dos quarts de set de la tarda, i en el cas de Castellterçol, s'iniciarà a dos quarts de nou del vespre i es durà a terme a Cal Recader.
ERC programa cinc xerrades al Bages i al Moianès per parlar del futur de Catalunya
Societat
Tindran lloc a Moià, Callús, Sallent, Avinyó i Castellterçol
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de setembre de 2017 a
les 10:16
Actualitzat el
20 de setembre de 2017 a les
15:21
Et pot interessar
-
Societat
Súria programa un cicle d'activitats sobre reciclatge, natura i energia renovable
-
Societat
L'Església Ortodoxa d'Ucraïna atorga la seva medalla d'honor a Sor Lucía Caram
-
Societat
Navàs clou les primeres jornades Escorça amb la inauguració del Parc de les Dones del Tèxtil
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet prepara una setmana d'activitats dedicada a la gent gran
-
Societat
Castellbell i el Vilar inicia la renovació de la xarxa municipal d'abastament d'aigua
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada tallarà el carrer Major per la Setmana de la Mobilitat
