Esquerra Sallent ha denunciat, en el ple de l'Ajuntament celebrat aquest passat dimecres, "irregularitats en les correccions de les proves d'accés a les dues places d'auxiliar administrativa dels plans locals d'ocupació". Per Pilar Sala, presidenta d'Esquerra Sallent i cap de l'oposició, "és responsabilitat de l'equip de govern no jugar amb les oportunitats professionals dels ciutadans i atorgar a tothom el mateix criteri de selecció”.
Sala ha comprovat els resultats dels exàmens i assegura que "estan mal corregits i puntuats i, fins i tot la mateixa resposta s'ha valorat d'una manera o d'una altra". Esquerra busca aclarir quin és el criteri que fa servir la comissió tècnica de valoració, formada per personal de l'Ajuntament, a l'hora d'avaluar a les persones aspirants al càrrec en l'entrevista personal, on segons la cap de l'oposició "als aspirants se li han formulat preguntes diferents". Les proves es varen fer el mes de juny i, actualment, les places ja estan ocupades.
Per Esquera, l'equip de govern hauria d'haver supervisat les correccions d'aquesta prova per no perjudicar a cap de les persones que van optar a la plaça. "Són persones que estan a l'atur – diu Pilar Sala – i és de justícia que tinguin les mateixes oportunitats d'accedir a un lloc de treball, especialment a un lloc públic com és un Ajuntament".
ERC Sallent denuncia irregularitats en la selecció de personal de l'Ajuntament
Societat
En les proves d'accés a les dues places d'auxiliar administrativa dels plans locals d'ocupació
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània tanca amb rècord de 1.262 professionals i 85 espectacles Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Judit Neddermann i el Trio Fortuny estrenen «Vora» al Kursaal amb la sala gran plena Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
-
Cultura i Mitjans Els Brodas Bros fusionen la dansa urbana amb la cultura popular a la Fira Mediterrània ACN
-
Publicat el
22 d’octubre de 2016 a
les 15:22
Actualitzat el
22 d’octubre de 2016 a les
15:28
Et pot interessar
-
Societat
81 exalumnes de la Salle Manresa es retroben 50 anys després del seu pas per l'escola
-
Societat
Un centenar de professionals analitza l'atenció als llargs supervivents de càncer
-
Societat
Una setantena de persones protesten a Manresa contra FGC per la seva relació amb ICL
-
Societat
Manresa convoca els professionals de les escoles bressol a «De mestres a mestres»
-
Societat
Els alumnes del Guillem Catà de Manresa també es mobilitzen contra la supressió d'excursions
-
Societat
Domènec Casas es jubila després de 45 anys a Protocol de l'Ajuntament de Manresa
