La Delegació de Manresa-Catalunya Central del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya va organitzar el passat dia 25 la 1ª Jornada de treball social en l'àmbit sociosanitari i residencial de la Catalunya central a les instal·lacions de la Fundació Universitària del Bages (FUB) a Manresa.
La jornada, que va ser organitzada conjuntament amb el Grup de Treball de Gent Gran de la mateixa delegació, va comptar amb la presència una trentena de participants i amb la presència de la Sra. Anabel Alonso, Coordinadora del grup de Treball Social de FEATE, la Sra. Eulàlia Cucurella, Treballadora Social i presidenta de l'entitat l'Alzheimer Catalunya, i la Sra. Irene de Vicente Treballadora Social i professora de la Universitat de Barcelona. Totes elles, professionals de reconegut prestigi en aquest àmbit de treball.
Aquesta trobada va arreplegar assistents de tot Catalunya, que no van voler perdre's la oportunitat de gaudir de les conferencies d'aquestes expertes en l'àmbit del treball social residencial i sociosanitari. En paraules del Vicedegà de la Delegació de Manresa-Catalunya Central del COTSC, aquesta jornada representa l'aposta del Col·legi de Treball Social per la formació d'un dels sectors professional que tindran més protagonisme en el futur del Treball Social.
Èxit a la Jornada de Treball Social Residencial
La jornada es va celebrar el passat dimarts a la FUB i aplegà a reconeguts professionals de l'àmbit
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’octubre de 2011 a
les 11:40
Et pot interessar
-
Societat
Manresa renova l'àrea infantil de la plaça de la Música
-
Societat
Obres a la cruïlla de la carretera de Vic amb Era Firmat i Lladó per millorar la mobilitat
-
Societat
Sant Fruitós viu un Sant Jordi participatiu amb contes al carrer i autors locals
-
Societat
Una mare i els seus fills, desnonats per un fons voltor al Barri Antic de Manresa
-
Societat
El Ualapop al Carrer torna amb 78 parades en la seva novena edició
-
Societat
El manifest de Sant Jordi per la Llengua de Manresa reuneix una cinquantena d'adhesions
