Un noi ha estat traslladat ferit de gravetat a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa aquest diumenge de matinada després d'haver rebut una ganivetada a la porta de la discoteca Otium del polígon dels Trullols de la capital del Bages.
Poc abans de 3/4 de 5 de la matinada, el 112 ha rebut l'avís d'una baralla amb arma blanca a la porta de la discoteca Otium de Manresa. Quan els Mossos d'Esquadra han arribat al lloc s'han trobat dos joves amb ferides sagnants, un d'ells de pronòstic greu. El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) l'ha traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu.
Segons han explicat els testimonis als agents, a la porta de la discoteca s'ha iniciat una baralla entre diverses persones que duien ganivets i altres eines esmolades. Quan els agents han arribat a lloc no quedava cap més protagonista de l'incident que els dos nois ferits.
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per esclarir els fets i trobar els autors de les ganivetades.
Ferit greu per una ganivetada a la porta d'una discoteca de Manresa
Una baralla a la sortida de l'Otium acaba amb dues persones ferides per arma blanca
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de desembre de 2023 a
les 20:26
Et pot interessar
-
Societat
Cardona impulsa la Setmana de la Salut amb activitats per a totes les edats
-
Societat
Manresa millora el Camí de les Ínyigues amb obres per reduir riscos de caiguda
-
Societat
La TEA Football Club portarà al Bages un torneig amb clubs europeus i 600 infants
-
Societat
Creu Roja al Bages impulsa la Setmana de la Salut amb activitats a Manresa
-
Societat
Talls de trànsit al Centre Històric per la processó de Divendres Sant
-
Societat
Talls al trànsit al carrer Cardenal Lluch per obres de millora del drenatge
