L'Ajuntament de Santpedor ha finalitzat els treballs de millora de diversos camins rurals de l'entorn del nucli urbà.
D'una banda, ha fet una reparació puntual al camí de Llussà i al camí del Serrat dels Morts, i també al camí de Comabella. Aquests camins estaven deteriorats i hi havia alguns sots importants. En detall, les tasques han consistit en la neteja de cunetes, anivellament del camí, aportació i compactació del tot-ú del ferm i formació de trencaaigües per facilitar el drenatge de les aigües de pluja. Les obres han costat 11.742,02 euros i s'han finançat amb una subvenció de la Diputació de Barcelona.
D'altra banda, ha continuat amb el programa sectorial per a la millora de camins municipals previst al Pla de Prevenció municipal d'Incendis forestals (PPI). Concretament, ha fet tasques de manteniment de ferm i de vegetació al camí de Burgaroles fins a la Font de Burgaroles, al camí de Cal Pinyot fins a Burgaroles, al camí del Serrat Blanc fins al camí de Torrebruna i al camí de la caseta del Llussà. Les actuacions han costat 3.030 euros i el 90% s'ha finançat amb una subvenció de la Diputació de Barcelona.
[naciomanresa]
Finalitzen les obres de millora dels camins rurals de l'entorn de Santpedor
Societat
En dues actuacions diferents finançades gairebé de forma íntegra per la Diputació de Barcelona
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Al 'Soc i Seré!' m'he adonat que soc una pèssima estratega; funciono molt millor en equip» Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una campanya per detectar infrahabitatges en baixos de Manresa abans de l'hivern Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa proposa incorporar dinamitzadors lingüístics als patis escolars Pere Fontanals
-
Societat Comencen les obres del nou vial del polígon Les Vives de Sant Vicenç a la C-55 Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages arriba a la 31a edició amb fira de vins tot el cap de setmana Pere Fontanals
Publicat el
13 de gener de 2024 a
les 17:28
Actualitzat el
13 de gener de 2024 a les
17:36
Et pot interessar
-
Societat
Manresa acollirà la trobada interreligiosa «Paraules que transformen» sobre els reptes actuals
-
Societat
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió
-
Societat
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica el reciclatge amb els contenidors d'accés restringit
-
Societat
Sant Fruitós celebrarà la Setmana de la Mobilitat amb una tarda per a practicar i decorar la bicicleta
-
Societat
Sant Fruitós posa en marxa Veïnes del Món per fomentar la cohesió i el diàleg intercultural
-
Societat
Fonollosa subhasta quatre parcel·les edificables a Canet de Fals
